Máte dotaz?
E-mail: info@netnakup.cz, Tel.: 720 278 200 (Po-Pá 8:00-16:30)
Česká republikaSlovensko

Časté dotazy

Níže naleznete odpovědi na časté otázky našich zákazníků. Pokud vás zajímá něco jiného, zeptejte se nás. Rádi zodpovíme i vaše otázky.

Seznam otázek
Jak a kde mohu uplatnit slevový kupón?
Jak mám postupovat při reklamaci?
Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?
Je možné sledovat dopravu mé zásilky?
Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Musím se registrovat, pokud chci u vás nakoupit zboží?
Nedostal jsem od vás návod na použití
Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal
Obtěžují mě novinky emailem od vás, mohu je zrušit?
Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?

Jak a kde mohu uplatnit slevový kupón?
Slevový kupón obsahuje několikamístný kód, který se skládá z písmen, číslic nebo jejich kombinace. Tento kód je třeba zadat v nákupním košíku do příslušného formulářového pole.

Jak mám postupovat při reklamaci?
Podmínky reklamace naleznete v části Reklamace.

Jak poznám, že je moje objednávka vyřizována?
Váš stav objednávky můžete sledovat po přihlášení v přehledu objednávek a při každé změně na vaší objednávce vám zašleme informační email.

Je možné sledovat dopravu mé zásilky?
V informačním emailu nebo v přehledu objednávek je uveden kód pro sledování zásilky. Na stránce Sledování zásilky vložte tento kód do uvedeného formuláře.

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Pokud vaše objednávka již nebyla odeslána nebo zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat telefonicky nebo emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost. Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

Musím se registrovat, pokud chci u vás nakoupit zboží?
Nakupování v tomto internetovém obchodě je možné i bez registrace. Stačí po přidání zboží do košíku postupovat dále k pokladně a pokračujte dále podle instrukcí. Registraci doporučujeme provést, díky tomu získáte mnoho výhod. Možnost upravovat vaše informace, sledovat historii nebo aktuální stav vašich objednávek a mnoho dalších výhod.

Nedostal jsem od vás návod na použití
Ano, může se to stát, jsme jenom lidé. Pokud se tak stalo, napište nám, my vám jej obratem zašleme poštou nebo emailem. Toto se vztahuje pouze na nové zboží.

Nesedí mi velikost, kterou jsem si objednal
Výměna velikosti je samozřejmě možná. Více naleznete v části Výměna velikosti.

Obtěžují mě novinky emailem od vás, mohu je zrušit?
Ano, samozřejmě je to možné, stačí jejich příjem odhlásit. Odkaz na odhlášení naleznete v patičce každého emailu a také po přihlášení v nastavení vašeho účtu.

Za jak dlouho můžu zásilku očekávat?
Pokud je vše skladem a zásilka byla předána dopravci, je zpravidla balík doručen do druhého dne. Pokud momentálně není zboží u nás skladem, je zpravidla zboží naskladněno v termínech dle části Dodací lhůty.

Zadal jsem platbu převodem, jak mám postupovat?
O jednotlivých krocích budete vždy informování instrukcemi během objednávky. Platba bankovním převodem je jedním ze standardních způsobů platby. Informace pro platbu obdržíte po skončení objednávky a budou vám také zaslány spolu se souhrnem objednávky na email.